DODACÍ PODMÍNKY


Zboží je dodáváno více způsoby dle vašeho výběru:

  • Cenným balíkem - rozvážka v pracovní dobu do dvou dnů, v případě nepřítomnosti lze zboží vyzvednou do 7 dnů na poště.
  • Přepravní službou PPL
  • výpomoc při výnosu zboží do patra (vynese řidič + zástupce zákazníka 55,- Kč za každé patro, platí se přepravci)
  • Poštou - obvykle je nutno vyzvednout na Poště.
  • Osobní odběr - osobní odběr na prodejně je zdarma.


CENÍK PŘEPRAVY

   
Osobní odběr na prodejně      0Kč
Přepravní službou PPL 155Kč
Českou poštou na dobírku 155Kč


Kontakty na dopravce:

  • www.ceskaposta.cz
  • www.ppl.cz


Aktuálně využíváme služeb České pošty a společnosti PPL. Cena dopravy je 120Kč za zboží do 15 kg pokud není v objednávce stanoveno jinak. Zboží do 15 kg doručíme do 48 hodin po expedici. Dopravce telefonicky avizuje čas dodání vždy předem v den doručení.

V případě nepřítomnosti zanechá dopravce vzkaz a telefonní číslo, kde se lze domluvit na dodání. Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

Objednávku lze zrušit bez udání důvodu a jakýchkoliv sankcí pouze před odesláním zboží. V jiném případě může provozovatel požadovat úhradu vzniklých nákladů.
Provozovatel může objednávku zrušit pouze v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena. V případě zrušení objednávky vás provozovatel kontaktuje a navrhne řešení. Obvykle doporučí náhradní zboží nebo finanční vyrovnání - vrácení peněz nebo přeplatku do pěti pracovních dnů po připsání platby na účet.

Vrátit zboží lze do 14-ti dní od dodání, bez udání důvodu. V takovém případě zákazník nemá nárok na vrácení poplatků hrazených třetím osobám. (tj. Bankovních ústavů, dopravců a pod.). Software, audio a video nahrávky lze vracet jen v neporušeném obalu. Viz Obchodní podmínky

NEBEZPEČÍ ŠKODY NA ZBOŽÍ
Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího, resp. od dopravce.
Přečtěte si prosím Reklamační řád.

PROHLÍDKA ZBOŽÍ A SÉRIOVÁ ČÍSLA
Kupující je povinen prohlédnout zboží při vynaložení odborné péče podle možnosti co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží. Jestliže kupující zboží neprohlédne nebo nezařídí, aby bylo prohlédnuto v době přechodu nebezpečí škody na zboží, nemůže uplatnit nároky z vad zjistitelných při této prohlídce. Týž den kdy kupující zjistil vady zboží, je povinen podat písemnou zprávu prodávajícímu.
PPL - Kontakty, na kterých je možné okamžitě oznámit poškození zásilky - tel.: 800 184 975 a email: reklamace@ppl.cz.


Product successfully added to the product comparison!